Η Ληστεία της Στοκχόλμης είχε τη δυνατότητα να είναι μια σοβαρή, ιστορική ταινία, αλλά για κάποιο λόγο την έκαναν μια γελοία κωμωδία. Ο Ethan Hawke είναι ένας από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς, αλλά αυτή είναι μια από τις πιο αδύναμες ερμηνείες του που μπορώ να θυμηθώ. Δεν τον κατηγορώ ιδιαίτερα (εκτός από την ανάληψη του ρόλου) γιατί ο χαρακτήρας του ήταν ένα κακό αστείο. Γιατί...
Από τις καλές πρόσφατες ταινίες του Λίαμ Νίσον. Πολύ καλογυρισμενη, με ωραία φωτογραφία και εξαιρετικά πλάνα και εφε. Το σενάριο κλασικα χολιγουντιανό αλλά πιο ρεαλιστικό σε σχέση με αντίστοιχες αστυνομικες ταινίες. Γενικά, από τις καλυτερες ταινίες δρασης του 2015, να τη δείτε οπωσδήποτε
Το Βουνό Ανάμεσά μας (2017)
Εξαιρετική ταινία με πάρα πολύ σασπένς Και μία ιστορία αγάπης, που πήρε σάρκα και οστά με τους δύο αυτούς χαρακτήρες Που διασώθηκαν από το αεροπορικό δυστύχημα στα χιονισμένα αφιλόξενα βουνά το φινάλε της ταινίας ήταν Εξαιρετικό και εντυπωσιάστηκα είναι από τα καλύτερα φινάλε όλων των ταινιών που έχω δει έως τώρα