Την είδα χθες. Δε ξέρω από που προκύπτει αυτό το 6.7 της βαθμολογίας. Οι βασικοί χαρακτήρες ήταν σχεδόν αδιάφοροι, ακόμα και ο Χόπκινς υποτονικός. Η πρωταγωνίστρια Τζούλια Στάιλς σαν να μην υπήρχε στη ταινία. Το μόνο αξιοσημείωτο νομίζω ήταν το βαρύ mood της ταινίας, το οποίο λόγω του καιρού που εξελισοταν η ταινία, ήταν όντως "βαθύ" δραματικό
Disney και Pixar σε ακόμα ένα αριστούργημα. Η πρώτη ταινία είχε κυκλοφορήσει το 2004, λίγο πριν την έκρηξη των υπερηρώων της Marvel, εντυπωσίαζοντας με τα τότε 3D γραφικά μικρούς και μεγάλους. Οι Απίθανοι παραμένουν οι ίδιοι στο χρόνο και η ιστορία ξεκινά ακριβώς στο σημείο που τέλειωσε η πρώτη ταινία. Είμαστε ακόμα στη δεκαετία του '60, οι ηπερήρωες είναι ακόμα παράνομοι και η...
Εφιάλτης στην Κλινική (2019)
This was one of the worst "horror" films i have ever seen. The movie didnt make no sence, It seemed that these ladies wanted to test a medicine on the child or something in order to save him but in reallity they would just kill him , so it was a trap.. But in the end the child ended up being a demon and killed everyone.. this made no sence and had nothing to do with the rest of...