CLOSE AD
Dani de la OrdenBelén Cuesta, Álex García, Silvia Alonso
Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
5.7
Αισθηματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
Álvaro Fernández ArmeroÁlex García, Alexandra Jiménez, Jordi Sánchez
4.9
Gracia QuerejetaMaribel Verdú, Juana Acosta, Antonio Resines
Αστυνομικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
5.2
Fernando TruebaΠενέλοπε Κρουζ, Κάρι Έλγουις, Μάντι Πατίνκιν
Κωμωδίες
Daniel MonzónΛουίς Τοσάρ, Alberto Ammann, Antonio Resines
Δραματικές, Δράσης, Θρίλερ
7.6
Πίσω από τις Θυμωνιές (2022)
Πολύ καλή ταινία.Αξιζει να τη δείτε.Σηκωθειτε από τον καναπέ σας και δείτε τι και γιατί συμβαίνει στα βόρεια σύνορα μας..Φοβερή σκηνοθεσία που παρουσιάζει τους 3 πρωταγωνιστές ξεχωριστά και ταυτόχρονα το έργο τρέχει.Νεες ιδέες από ανθρώπους που προφανώς έχουν σπουδάσει πολύ το αντικείμενο τους.Μπραβο και στους ηθοποιούς που ενσωμάτωσαν τους ρόλους τους.Αναστασια φοβερή. Κριτική από Δημητρης στις 26/01/2023
Still Alice: Κάθε Στιγμή Μετράει (2014)
Πραγματικά μια μεγαλειώδης ταινία, τόσο για τη δραματική ιστορία της όσο και κινηματογραφικά για τις ερμηνείες της. Πέρα από το άξια κερδισμένο Όσκαρ της Τζούλιαν Μούρ, να επισημάνουμε και τις εμφανίσεις του Άλεκ Μπάλντουιν σε έναν πολύ ήρεμο και υποστηρικτικό ρόλο, αυτό του συζύγου και τις Κρίστεν Στιούαρτ, του μαύρου πρόβατου της οικογένειας που έχει όμως τη πιο ουσιαστική σχέση... Κριτική από Κατερίνα ΜΧ στις 23/09/2019
Αιγαίο SOS (2018)
Η ταινία ξεκινά καλά: ένα νησί αναδύεται στη μεθοριακή γραμμή μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και η ένταση μεταξύ των χωρών αυξάνεται. Περιμένετε να δείτε κάτι υπέροχο. Αλλά αυτό είναι όλο! Τίποτα σημαντικό δεν συμβαίνει, μπορείτε άνετα να κοιμηθείτε. Πρέπει να αναφέρουμε εδώ, ότι οι ταινίες σχετικά με διενέξεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας σε ένα νησί του Αιγαίου είναι πολύ συχνές τον... Κριτική από AcideeC στις 06/08/2020
Μετά τη Λουτσία (2012)
Η δεύτερη σημαντικότερη συνεισφορά του Μεξικού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών του 2012 είναι μια ασυνήθιστα καλή δήλωση του Μεξικού κατά του εκφοβισμού με έναν πειραματικό τρόπο, σε σκηνοθεσία του Michel Franco. Μπορεί να υποστηρίξετε ότι οι καταστάσεις που εξελίσονται εδώ φτάνουν στο άκρο αλλά ο κινηματογράφος έχει την ικανότητα να χρησιμοποιεί αυτό το μαγικό εργαλείο μόνο... Κριτική από Μαρίνα στις 16/11/2017