Μία ιστορία για μία αποστολή των βρετανών στη Νορβηγία κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Μια χαμηλού budget παραγωγή χωρίς γνωστούς ηθοποιούς εκτός από το Sean Bean, χωρίς ιδιαίτερα οπτικά εφέ προορισμένη μάλλον για οικιακή τηλεθέαση. Θα περιμέναμε κάτι καλύτερο για μία ταινία που ασχολείται με ένα τόσο σοβαρό θέμα και καθότι έχει γυριστεί το 2011. Αν δεν είστε μανιώδης οπαδός των πολεμικών...
Είναι όλοι εκτός από το κοριτσάκι ρομπότ; Ο Colin Farrell και η Jodie Turner-Smith έχουν μηδενική χημεία ή στοιχεία ουσιαστικής σχέσης. Δεν φαίνονται σαν γονείς. Φαίνονται σαν ρομπότ φροντιστές, όπως στο Raised by Wolves. Τα στοιχεία Sci-Fi είναι... χαζά. Όπως η εντελώς άσκοπη σκηνή του Farrell που προσπαθεί να μαντέψει τη σωστή σειρά λέξεων εντολής σε μια τεχνητή νοημοσύνη σε έναν...
Το Νησί του Φόβου (2015)
Λοιπον, η ταινία δεν μου αρεσε καθόλου! Δεν θελω να γίνω κακος αλλά αρχικά ας ξεκινήσουμε από τον κάμερα μαν..φίλε επιληψία έχεις ; Δεύτερον, η σκηνοθεσία απαίσια από την μια σκηνή στην άλλη χωρίς νοημα. Τρίτον, περίμενα 2 ωρες μέχρι να αποκτήσει λιγο νοημα (τελικά δεν απέκτησε ποτε)