Είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα ταινία. Νομίζω ότι αυτή είναι μια καλή πρώτη κριτική για να ξεκινήσω, γιατί από την κινηματογραφική σκοπιά την βλέπω ως μια κλασική παλιά Β-movie ... Απόλαυσα την ταινία από την αρχή μέχρι το τέλος, ακόμη και με όλα τα κλισέ, την έντονη αμερικανική πινελιά (όλα περιστρέφονται γύρω από την 4η Ιουλίου, την Ημέρα Ανεξαρτησίας) και τον μερικές φορές γελοίο...
Πρόχειρο δουλειά ανύπαρκτο σενάριο μάχες σώμα μας σώμα δίχως λόγο, το ιερό ξίφος ένα αποκριάτικο από τα jumbo, που ο ήρωας το παρατούσε όπου να ναι, λάθη στοιχειώδη! Πχ εκεί που τρέχει ο ήρωας με το ιερό ξίφος, (χαλιά σκηνή σαν να τον σήκωσαν από τα τσίπουρα για τη σκηνή!) Και έχει στο δεξί το ξίφος, αλλάζει η κάμερα και το έχει στο αριστερό! Μετά πάλι δεξί.. πολύ αχρειαστο φλας...
Για Πάντα (2020)
Αγαπώ πολύ τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και την Κατερίνα Γερονικολου και θα ήθελα πολύ να δω αυτήν την ταινία.Βεβαια νομίζω πως απαγορεύεται για τα παιδιά και είμαι μόλις 12 ετών.Θα προσπαθήσω να πείσω τη μαμά μου να πάμε αλλά δεν το βλέπω.Πσντως ότι και να γίνει εγώ θα τους στηρίζω και θα τους αγαπάω ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!