CLOSE AD
David CharhonΖαν Κλοντ Βαν Νταμ, Assa Sylla, Eric Judor
Δράσης, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
7.4
Frédéric AuburtinΖεράρ Ζινιό, Ζεράρ Λανβέν, Ομάρ Σι
Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
5.3
Marc EspositoBernard Campan, Gerard Darmon, Ζαν-Πιερ Νταρουσέν
Αισθηματικές, Δραματικές, Κωμωδίες
5.9
Jim McBrideΡίτσαρντ Γκιρ, Valerie Kaprisky, Art Metrano
Αισθηματικές, Δράσης
5.8
Στο Όνομα της Φυλής (2012)
Για μένα ήταν μία ταινία που περιέγραφε πολύ γλαφυρά τις αγριότητες των ναζί και τις αντιλήψεις τους για την ευγονία, τον εκ γερμανισμό περιοχών που θεωρούσαν δικές τους...χωρίς να παρουσιάζει αγριότητες κτλ. Πολύ καλές οι ερμηνείες, έντονες οι συναισθηματικές πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης, όπως η φιλία, ό έρωτας, η αντίσταση, η επιβίωση , ή οργή... Για μένα είναι πολύ ρεαλιστική... Κριτική από Βίβιαν Βοίλα στις 18/03/2022
Εκδίκηση Εκτός Νόμου (2017)
Πάνω που νόμιζα ότι είχα δει κάθε φριχτή ταινία που υπάρχει στο διαδίκτυο, είχα την ατυχία να παρακολουθώ το «Εκδίκηση εκτός νόμου». Μην με παρεξηγείτε, η πλοκή είναι καλή, και ίσως με ένα καλύτερο σενάριο, καλύτερη σκηνοθεσία και καλύτερη ηθοποιία θα μπορούσε να ήταν αξιοπρεπής. Δεν νομίζω ότι έχω δει την Άννα Χάτσισον (Teena) σε οτιδήποτε άλλο, αλλά αυτή πρέπει να είναι η χειρότερη... Κριτική από Λυκόπουλο στις 08/02/2021
Η Ληστεία (2017)
Καθόλου κακή, την είδα σήμερα στο ΕΡΤ flix. Στην πραγματικότητα θα έλεγα ότι για γαλλική παραγωγή ήταν αρκετά καλή. Ειδικά όταν σκέφτομαι όλες αυτές τις ίδιες ανόητες αμερικανικές ταινίες του ίδιου τύπου που μας βομβαρδίζουν τις τελευταίες δεκαετίες. Οι ηθοποιοί δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί, ούτε μπορούμε να πούμε ότι η ταινία έχει το super σενάριο. Τρεις μικροκακοποιοί αποφασίζουν... Κριτική από Δανάη στις 22/02/2022
Υποβρύχιο Κ-19: Ο Φονιάς (2002)
Μια υπερπαραγωγή που κόστισε 100 εκ. δολάρια, γυρίστηκε πραγματικά σε ένα σοβιετικό υποβρύχιο, το K-77 και βασίζεται στα πραγματικά γεγονότα του 1961. Η ιστορία έχει αρκετές ομοιότητες με το προγενέστερο και πασίγνωστο Το Κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη του 1990 με ίδια μηνύματα που αφορούν τις τακτικές του τότε Σοβιετικού κράτους . O Χάρισον Φορντ και ο Λίαμ Νίσον δε πείθουν οπτικά... Κριτική από Altocinema στις 25/07/2019