Ίσως η καλύτερη ταινία που έχω ποτέ δει. Η πλοκή δεν κάνει κοιλιά, εξελίσσεται φυσικά και ανατρεπτικά, τα κουστούμια υπέροχα, τα δε σκηνικά και αυτοκίνητα εποχής είναι εξαιρετικά. Οι δε ηθοποιοί δίνουν ρεσιτάλ. Η Νέμεσις καραδοκεί, μα δεν τιμωρεί, αλλά δικαιώνει. Ακόμη και η προετοιμασία των επεμβάσεων δείχνει φυσική για την εποχή που το έργο διαδραματίζεται. Τη συνιστώ ανεπιφύλακ...
Μια κακή ταινία, αφελής και απλοική συγκριτικά με τις προηγούμενες με το ίδιο θέμα.Προσπαθώντας ο σκηνοθέτης να δώσει μια ζοφερή ατμόσφαιρα, δημιουργεί ένα χλωμό μπεζ κιτρινη φόντο μέσα στο οποίο περιφέρονται ηθοποιοί που προσπαθούν μάταια να αποδώσουν τους γνωστούς χαρακτήρες. Ο Αθως σαν ένας αποτυχημένος μελαγχολικός δανδής χωρίς να γνωρίζει ακριβώς τι ρόλο παίζει, ο Ντ'Αντανιάν,...
Άντζιο: Η Τελευταία Μάχη (1968)
Καλοί ηθοποιοί,σεβασμός στα ιστορικά γεγονότα,η μονομαχια του Ρόμπερτ μιτσαμ με το Γερμανό σκοπευτή στο τέλος είναι όλα τα λεφτά.οι800 περίπου αιχμάλωτοι Ρέιντζερς είναι ο μεγαλύτερος αριθμός κομάντος των συμμάχων που έπιασαν οι Γερμανοί.το αντίο ήταν μοιραιο για το ιταλικό μέτωπο γιατί οι Γερμανοί αναγκάστηκαν να αφήσουν τη γραμμή Γκούσταβ και το οχυρό του καζίνο