Από τις λίγες φορές που η Γη δε σώζεται από έναν γήινο ήρωα όταν ο υπόλοιπος κόσμος δε μπορεί να κάνει τίποτα. Πιασάρικο το νόημα της ταινίας, μέτρια η ερμηνεία του Ριβς, τρανά άστοχη η επιλογή της Κάθι Μπέιτς για τον ρόλο της υπουργού, καλό το σενάριο αν και πρόκειται για ριμέικ, πολύ καλά (για την εποχή) τα οπτικά εφέ
Εκπληκτικη ταινια ,απλη ,σε αγγιζει ψυχικα πολυ καλες ερμηνειες απο τους ηθοποιους και φυσικα η μουσικη ειναι θεικη και ανεβαζει πολυ το θεματικο επιπεδο της ταινιας.Τα εφε ειναι πολυ καλα χωρις υπερβολες ,οι διαλογοι και η εκφορα του λογου ειναι διδακτικη και τελικα το νοημα της Πιστης περναει πολυ ωραια στον θεατη νομιζοντας πως βρισκεται και ο ιδιος μεσα στην ταινια .Μπραβο σε...
Η Ράϊα και ο Τελευταίος Δράκος (2021)
Ευχάριστο με πολλά μηνύματα για τα παιδιά αλλά λίγο τρομαχρικό για τα μικρότερα. Δεν είναι άσχημό, σαφώς η Ντίσνευ προσπαθεί να κερδίσει την ασιατική αγορά. Τώρα ένα πράγμα με ενοχλεί. Η ταινία είναι διαθέσιμη πλέον μόνο απο το youtube μεταγλωτισμένη στο premium και υποθέτο πλέον στο disney plus. Δυστυχώς οι τελευταίες ταινίες κινουμένων σχεδίων της Ντίσνευ απο το Frozen 2 και μετά...