Πολύ καλή! Υπέροχος ο Γερμανός ναζί SS στο ρόλο του με έκανε πραγματικά να τον μισήσω και όλη η ταινία είχε μία αρκετή πρωτοτυπία αγωνία αρκετή δράση και δεν είχε βία για τη βία όπως συνηθίζεται τελευταία κάτι που με κάνει να αντιπαθώ τις ταινίες βίαιες από τις οποίες παίρνουν παράδειγμα και μερικοί νέοι και κάνουν μπούλινγκ σε συνομηλίκους τους. Θεωρώ ότι ήταν μία από τις καλές...
Μια ταινία που ακολουθεί έναν γερμανό στρατιώτη σε διάφορες φάσεις του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, του οποίου η πίστη στη πατρίδα γεμίζει αμφιβολίες καθώς ανακαλύπτει τη βαθύτερη ιδεολογία του Γ' Ράιχ. Μια τίμια γερμανική παραγωγή, με αρκετές πολεμικές σκηνές και με καλή αφήγηση μέσα από τα μάτια ενός στρατιώτη, αντικατοπτρίζει μια άλλη πλευρά της "κακής" Γερμανίας, αυτής των ανθρώπων...
Frozen (2010)
καταπληκτική ταινία και πολύ βαθύ νόημα,την προτείνω ανεπιφύλακτα,διαφορες ανατροπές και ωραία πλοκη,συγχαρητήρια στους παραγωγους και στην ταινιομανια που προσφερει δωρεάν και τέλεια προβολή,θα ήθελα πάρα πολύ να δω και ένα 2ο μέρος για να μάθω και άλλα γεγονότα που έγιναν μετά