Η ταινία όταν κυκλοφόρησε δεν πήρε καλές κριτικές. Μερικοί μάλιστα τη χαρακτήρισαν ως η χειρότερη ταινία του Τομ Χανκς. Σε πρώτη ανάγνωση, τα παραπάνω δεν είναι άδικα. Πράγματι η ταινία είναι λιτή, αργή, χωρίς να είναι προφανές το νόημα αυτών που συμβαίνουν αλλά ούτε να φαίνεται κάποια κατάληξη στο τέλος του τούνελ. Ωστόσο η ταινία περιέχει έναν σουρεαλισμό, ο οποίο γίνεται καλύτερα...
ΦΟΒΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.ΦΟΒΕΡΕΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ .ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΩ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΑΜΠ? ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ .ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΑΒΕΥΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΠΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
Τα Γυρίσματα της Ζωής (2012)
Πολύ όμορφη ταινία, με συναίσθημα και αισιοδοξία. Γι ακόμη μία φορά ο Κλιντ Ιζγουντ δείχνε την αξία του και πόσο μεγάλος ηθοποιός αλλά και σκηνοθεσία είναι. Εμένα προσωπικά που την είδα στις τέσσερις το πρωί μου έφτιαξε την υπόλοιπη μέρα και ας ήμουν κλινήρης . Θέλουμε και άλλες τέτοιες ταινίες για να δούμε πάλι την ζωή με θετικό μάτι. Συγχαρητήρια και θα την έβλεπα άνετα ξανά και...