Απορίας άξιο πως ο Σβαρτσενέγκερ στα τελευταία χρόνια της καριέρας του αποφάσισε να παίξει σε μια τριτοκλασάτη ταινία δράσης με συνπρωταγωνιστές κάτι άθλιους χαρακτήρες συνοδευόμενη ένα ακόμα χειρότερο μοντάζ. Ειδικά, όταν μόλις ένα χρόνο πριν, τα είχε πάει πολύ καλά με το "Μη μου χαλάς τη μέρα". Η ταινία με το ζόρι βλέπεται αν είσαι πάνω από 15 χρονών
Αν το "Ο Όλυμπος έπεσε" ήταν άθλιο, το "Το Λονδίνο έπεσε" είναι τρεις φορές άθλιο. Δεν έχει κανένα νόημα να δει κανείς αυτή τη ταινία, όπου το Λονδίνο - καθώς δέχεται πρωθυπουργούς από όλον τον κόσμο για την κηδεία του δικού της - κινδυνεύει να καταστραφεί από έναν τρομοκράτη. 10-12 αρχηγοί κρατών σκοτώνονται από τις επιθέσεις για πλάκα. Είναι όλα τόσο εύκολα, τόσο πρόχειρα και...
Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες (2014)
Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...