Θα διαφωνήσω, έχει φοβερά σκηνικά και οπωσδήποτε χρειάστηκε να πέσουν πάρα πολλά χρήματα για να φτιαχτούν όλοι αυτοί οι φανταστικοί κόσμοι. Είναι μια περιπέτεια που συνεχόμενα για δύο ώρες γίνονται πράγματα, ανατροπές. Μπορεί να έχει πολλή βία, κακή μουσική και αποκρουστικές καταστάσεις/χαρακτήρες αλλά τα πάντα είναι προσεγμένα στη παραμικρή λεπτομέρεια. Ναι, δεν είναι για όλους,...
Πρόκειται για μια λεπτομερής και ρεαλιστική απεικόνιση των ορειβατών - όλων των επιπέδων - που αντιμετωπίζουν τις χειρότερες πιθανές συνθήκες, σε ύψη και κλίματα που φαίνονται σχεδιασμένα για να εξολοθρεύσουν το ανθρώπινο σώμα. Θα μείνω σ αυτό ως ιδέα και στα πολύ εντυπωσιακά εφέ της ταινίας, αλλιώς το σενάριο είναι "μαγειρεμένο" σε κλασικές συνταγές
Ψαρεύοντας Σολωμούς Στην Υεμένη (2011)
Υπάρχει μια ατάκα της Kristin Scott Thomas στην ταινία που λέει "Χρειαζόμαστε μια καλή ιστορία για τη Μέση Ανατολή που δεν θα έχει εκρήξεις"! Σοβαρά τώρα, το "Ψαρεύοντας Σολομούς στη Υεμένη" είναι απλά απολαυστικό για να το παρακολουθήσετε. Έχω να δω ταινία με τέτοια ευχαρίστηση από το "Hugo". Αυτό που το καθιστά τόσο απολαυστικό είναι η αίσθηση του χιούμορ, η χιουμοριστική ασέβεια...