Το να σχολιάσουμε την τεχνική μιας κωμωδίας χαμηλού προϋπολογισμού όπως αυτή, είναι ίσως ασήμαντο, αλλά τα εφέ και το μοντάζ στο Blades of Glory είναι ιδιαίτερα κακά, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των παγοδρομιών. Ίσως μέρος του αστείου υποτίθεται ότι είναι ότι κάθε σκηνή στην ταινία είναι γελοία και προφανώς ψεύτικη, αλλά το γεγονός ότι μπορούμε να δούμε σε ποιά σημεία παρεμβαίνει...
Είμαι σίγουρος οτι πολλοί αιχμάλωτοι πολέμου θα ήθελαν να είναι στη θέση αυτών εδώ των Αμερικανών στρατιωτών! Αν και ο σκηνοθέτης αρχικά προσπαθεί να μας δείξει τις αντίξοες συνθήκες του στρατοπέδου, πάρα πολύ γρήγορα ξεχνιέται και παρουσιάζει ένα ιδανικό life style των αιχμαλώτων, σύμφωνα με τα πρότυπα του Hollywood. Οι φυλακισμένοι ζουν "ζωή και κότα", όλη μέρα ασχολούνται με...
Ταρίχευση (2006)
Μιλάμε για το απόλυτο τίποτα. Μια ηλίθια σε σενάριο ανώμαλη ταινία, πιθανόν για να κάνει εντύπωση ο σκηνοθέτης. Γεμάτο αηδιαστικές σκηνές οι οποίες δεν χρειάζονται και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που είναι τόσο μα τόσο αηδιαστική. Να ήταν έαν splatter με zombie θα είχε νόημα. Οσκαρ βλακείας πραγματικά