Ωραια ταίνια,δεν σε κουραζει,καταφερνει να κραταει το ενδιαδερον σου σε ολη τη διαρκεια της..ερμηνιες σχετικα καλες,σκηνοθεσια πολυ καλη "κλασσατη"..δεν ειναι η ταινια επος αλλα βλεποντας την θα περασεις καλα και κυριως ξεκουραστα χωρις να σε μπερδευει και να σε βαζει σε σκεψεις ανουσιες
Το "Απόλυτο Χάος" είναι μια από εκείνες τις ανεγκέφαλες ψυχαγωγικές ταινίες γεμάτες κλισέ, τρύπες στο σενάριο και κακή ιστορία. Αν όμως δεν έχετε τίποτα να κάνετε και θέλετε να περάσετε τον ελεύθερο χρόνο σας διασκεδάζοντας και τρώγοντας ποπ κορν, θα τη συνιστούσα. Ο θεατής θα δει τη hot Malin Akerman και θα γελάσει με ένα λευκό αντίγραφο του King Kong που θα σκοτώσει ένα τέρας...
Το Άδυτο (2011)
Αν ήμουν Αυστραλός, θα ντρεπόμουν. Ένα από τα χειρότερα σενάρια που γράφτηκαν ποτέ. Ακόμα και μεγάλοι ηθοποιοί όπως ο Ρίτσαρντ Ρόξμπεργκ δεν μπόρεσαν να το σώσουν. Ξεκίνησε καλά, με υπέροχη αεροφωτογράφηση, αλλά σύντομα πήρε την κατηφόρα με μια σειρά από αδέξιες κινηματογραφικά ακολουθίες δράσεις. Με εκπλήσσει πώς οι χαρακτήρες μπορούσαν να υποστούν ένα τέτοιο τραύμα (παγιδεύονται...