Μία ιστορία για μία αποστολή των βρετανών στη Νορβηγία κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Μια χαμηλού budget παραγωγή χωρίς γνωστούς ηθοποιούς εκτός από το Sean Bean, χωρίς ιδιαίτερα οπτικά εφέ προορισμένη μάλλον για οικιακή τηλεθέαση. Θα περιμέναμε κάτι καλύτερο για μία ταινία που ασχολείται με ένα τόσο σοβαρό θέμα και καθότι έχει γυριστεί το 2011. Αν δεν είστε μανιώδης οπαδός των πολεμικών...
Οτι θα βλέπαμε τον Κέβιν Κόστνερ στον ρόλο του βαρυποινίτη καταδίκου και σούπερ ήρωα, δε το περίμενα. Δεν είναι κακός, ομολογώ πάντως οτι στην αρχή της ταινίας πίστευα οτι δε θα μας πείσει. Όμως τα κατάφερε. Το υπόλοιπο καστ είναι επίσης σπουδαίο. Από που να ξεκινήσουμε... όμως όλοι οι σπουδαίοι έχουν σχετικά μικρούς ρόλους (με μικρότερο αυτόν του Ράιαν Ρέινολντς) και μάλιστα ρόλους...
Το Θήραμα (2014)
Μια ταινία με μικρό καστ της οποίας το μεγαλύτερο μέρος εξελίσεται στην έρημο με τους δύο πρωταγωνιστές, Σκηνοθετικά και σεναριακά δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο, παρόλα αυτά, η αγωνία για την έκβαση της ιστορίας κρατά το ενδιαφέρον. Το highlight της ταινίας είναι ο Μάικλ Ντάγκλας, πλούσιος και κακός που τελικά "χάνει" από τον αδύναμο, σε έναν συνηθισμένο γι αυτόν ρόλο