Παραμυθάκι, αλλά τουλάχιστον ευχάριστο παραμυθάκι καθώς έχουμε δει χειρότερες μεταφορές υπερηρώων της DC Comics στη μεγάλη οθόνη. Γενικά, η ταινία είναι προσεγμένη, με πολλά δυνατά εφέ, δύο λαμπερούς (για το σενάριο) ήρωες και πολλές ιδανικά πλασμένες αμαζόνες! Το σενάριο, ομολογώ, είναι αρκετά ευφάνταστο αν και προβλέψιμο από ένα σημείο και μετά, όπως συνηθίζεται σε ταινίες τέτοιου...
Μετά από μια ενεργειακή κρίση, ο κόσμος έχει καταστραφεί και ο πολιτισμός έχει καταρρεύσει. Σε έναν μετα αποκαλυπτικό κόσμο στον οποίο η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμία αξία, σε αντίθεση με το νερό, το πετρέλαιο και τα πυρομαχικά που είναι οι βασικές αξίες επιβίωσης, ένας επιζών, ο Τομ Χάρντι (στον ρόλο του Max Rockatansky) κυνηγημένος και φυλακισμένος από τους φρικιαστικούς War Boys...
Ο Εξορκισμός Της Έμιλυ Ρόουζ (2005)
Φοβερή !!!!! Πολύ τέλεια σκηνική παρουσία με αληθινά εφέ και πολύ διαπεραστικά!!! Αληθινή ιστορία!!!! Οι ηθοποιοί το συναίσθημα που δημιουργείτε διαπερνά την ψυχή σου… και έχεις φόβο και λύπη για την ταλαιπωρία αυτής της κοπέλας που πέρασε τόσο άσχημα…….!!! Στον κάθε έναν μπορεί να συμβει και να περάσει αυτό το μαρτύριο…. αλλά η δύναμη της πίστης στον Θεό όλα τα νικά !!!!