Ταινια αριστουργημα με ποιοτικους ηθοποιους κ σεναριο που σε καθηλώνει εως το τελευταιο λεπτο. Τα τοπια υπεροχα, οι σκηνες μεσα στο νερο αρκετα ρεαλιστικες και σεναριο που δε σε αφηνει ασυγκινητο. Ειδικα στο τελος σου περναει μια μαγεια και ενα μυστηριο και σε κανει να περιπλανιεσαι με σκεψεις .Αξιζει να τη δειτε!!
Θα μπορούσε να ονομαστεί και Battleshit. Είναι από τις χειρότερες ταινίες που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Είναι ένα θορυβώδες, κλισέ και αφόρητο κινηματογραφικό σκουπίδι που εκμεταλλεύεται το έργο των graphic artists για τους πελάτες της οθόνης που θέλουν να διασκεδάσουν. Ένας απλός τρόπος για να το περιγράψω, είναι ότι είναι βασικά ένα ναυτικό βίντεο στρατολόγησης 200 εκατομμυρίων...
Μα Φυσικά και Νοιάζομαι (2020)
Απο τις πολύ μέτριες ταινίες που έχω δει τελευταία.Το σενάριο τραβηγμένο από τα μαλλιά,η σκηνοθεσία για κλάματα,οι ηθοποιοί κάναν ότι μπορούσαν για να περάσει το δίωρο. Ούτε κωμωδία ούτε θρίλερ.Απο την αρχη σχεδόν δεν αφήνει περιθώρια για αυταπάτες.Με εκνεύρισε και έχασα 2 ώρες τζάμπα.Δεν τη συστήνω σε κανέναν.