Η ταινία ξεκινά καλά, με ένα θέμα όχι πρωτότυπο, αλλά ίσως το πρώτο στον ευρύτερο ελληνικό κινηματογράφο. Η ιστορία συνηθισμένη (όπως στο Επίθεση στη Γουόλ Στριτ) με μια κατάσταση ομηρίας και τέλος μάλλον προβλέψιμο και ατυχές. Η ατμόσφαιρα είναι καλή και οι προσδοκίες του τηλεθεατή είναι πολλές, αλλά κρατάν λίγο. Η εμφάνιση της αστυνομίας σηματοδοτεί για μένα το ουσιαστικό τέλος...
Απο τις καλυτερες "ησυχες" ταινιες με πραγματικα νοηματα και εξαιρετικες ερμηνειες. Αναδεικνυει ανθρωπινες καταστασεις με διεισδυτικο ματι και αψογο ψυχολογικο προφιλ των χαρακτηρων... Ο Ρικαρντο Νταριν αναντικαταστατος... Η Μοραν σε ρολο που αναδεικνυει τα "κυβικα" της... Ολοι οι ηθοποιοι - συμπεριλαμβανομενων των κομπαρσων- αψογοι... Ανθρωπιστικα, πολιτικα, ατομικα νοηματα στην...
Ο Πόλεμος των Ρόουζ (1989)
Μια πολύ καλή ταινία, που καταλήγει σε πολλά συμπεράσματα για τον γάμο, μετά από επαναλαμβανόμενες προβολές. Ακόμα κι αν είστε εξοικειωμένοι με την ιστορία, η μεθοδική και ακριβής κατεύθυνση του DeVito την κάνει να αναπαράγεται ζωντανά ξανά και ξανά. Αυτή η ταινία έχει τη σκηνοθετική τελειότητα ενός καλού θρίλερ του Alfred Hitchcock, αλλά δεν είναι ούτε θρίλερ ούτε κωμωδία. Είναι...