Το Rebound είναι μια ταινία που αφηγείται την ιστορία της Sandy (Catherine Zeta-Jones), μιας γυναίκας που αφού μαθαίνει για την απιστία του συζύγου της, αποφασίζει να τον εγκαταλείψει και προσπαθεί να κάνει μια νέα ζωή με τα 2 παιδιά της στην πόλη. Μετακομίζει σε ένα διαμέρισμα όπου γοητεύει τον νέο της γείτονα, έναν πολύ νεότερο άντρα. Είναι η τυπική ιστορία αγάπης για την ηλικιωμένη...
Εξαιρετική ταινία με πάρα πολύ σασπένς Και μία ιστορία αγάπης, που πήρε σάρκα και οστά με τους δύο αυτούς χαρακτήρες Που διασώθηκαν από το αεροπορικό δυστύχημα στα χιονισμένα αφιλόξενα βουνά το φινάλε της ταινίας ήταν Εξαιρετικό και εντυπωσιάστηκα είναι από τα καλύτερα φινάλε όλων των ταινιών που έχω δει έως τώρα
Όταν η Γη Σταματήσει (2008)
Από τις λίγες φορές που η Γη δε σώζεται από έναν γήινο ήρωα όταν ο υπόλοιπος κόσμος δε μπορεί να κάνει τίποτα. Πιασάρικο το νόημα της ταινίας, μέτρια η ερμηνεία του Ριβς, τρανά άστοχη η επιλογή της Κάθι Μπέιτς για τον ρόλο της υπουργού, καλό το σενάριο αν και πρόκειται για ριμέικ, πολύ καλά (για την εποχή) τα οπτικά εφέ