Λοιπόν, μόλις την είδα! Το 1 ήταν σαφώς καλύτερο και είχε πιο πολύ νεύρο. Μου άρεσε πολύ όπως άρχιζε η ταινία, μετά είναι κάπως προβλέψιμη και κάνει λίγο "κοιλιά" η αλήθεια είναι (γιατί όσοι έχουν δει το 1 είναι υποψιασμένοι), ΟΜΩΣ ως θεατής ομολογώ ότι αποζημιώθηκα από το σημείο όπου η συγγραφέας δίνει στον ψυχαναλυτή το προσχέδιο του μυθιστορήματος της. Οι εξελίξεις από αυτό το...
Συγκινητικό να βλέπεις παλιούς φίλους σου που δούλευαν οδηγοί στην εταιρεία κάδων ανακύκλωσης "Κ. Κωστούλας ΑΕΒΕ" εκείνη την περίοδο βέβαια ήμουν οδηγός στην εταιρεία "Βιοχαρτική ΑΒΕΕ" που δείχνει στο τέλος το εργοστάσιο αλλά ξυπνά πολλές αναμνήσεις από τις παλιές αγνές εποχές.
Into the Night (2020)
Είναι σαφές ότι υπάρχουν δύο τύποι θεατών που αξιολογούν διαφορετικά αυτή τη σειρά. Εκείνοι που αναλύουν υπερβολικά κάθε πράγμα και θέλουν να επισημάνουν κάθε κενό στο σενάριο και κάποιοι σαν εμένα που θέλουν απλώς να παρακολουθήσουν κάτι περιπετειώδες. Το είδα απλώς επειδή το Netflix μου έστειλε μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι προστέθηκε στη λίστα, οπότε σκέφτηκα...