Αυτή η ταινία είναι μια βύθιση στη ζωή σε μια από τις μονές του Αγίου Όρους. Η απομονωμένη μοναχική ζωή γεμάτη αυθεντικούς χαρακτήρες και καθημερινούς αγίους βγαίνει στην οθόνη κάτω από τα περιβλήματα των εγκόσμιων προτεραιοτήτων μας. Αυτό που προκύπτει είναι μια συναρπαστική περιγραφή ενός εντελώς απαράμιλλου τρόπου ζωής μέσα σε μια ακμάζουσα μοναστηριακή κοινότητα στα μέσα του...
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...
Όταν η Γη Σταματήσει (2008)
Από τις λίγες φορές που η Γη δε σώζεται από έναν γήινο ήρωα όταν ο υπόλοιπος κόσμος δε μπορεί να κάνει τίποτα. Πιασάρικο το νόημα της ταινίας, μέτρια η ερμηνεία του Ριβς, τρανά άστοχη η επιλογή της Κάθι Μπέιτς για τον ρόλο της υπουργού, καλό το σενάριο αν και πρόκειται για ριμέικ, πολύ καλά (για την εποχή) τα οπτικά εφέ