Η ταινια ειναι μια πληρης αντιγραφη του τουρκικού Issiz Adam το οποιο και παλι δεν κατάφερε να φτασει. Πολλες διαφημισεις, πολυ μετριοι οι πρωταγωνιστες. Ας δοθουν ευκαιριες σε πιο ικανους ανθρωπους με ταλεντο και ιδεες να κανουν ταινιες. Αδικειται ο ελληνικος κινηματογράφος με αυτα. Ο Τσιμιτσελης και η Γερονικολου ας μεινουν στο instagram.
Σκορσεζική γκανγκστερική ταινία ,που θυμισε εποχες Νονου...ειναι μια τανια για μεγαλη οθονη...η ταινία επιδεικνύει επιδεξιότητα και δεξιοτεχνία σε τρομερό βαθμό. Αν και με ''χαλασε'' λιγο η τεχνολογία του de-aging ,η εικόνα, ήχος και ρυθμός είναι όλα στην πένα.Το να κάνεις μια ταινία 3μιση ωρών να μοιάζει στον θεατή σαν ταινία 2 ωρών θελει ''Σκορτσεζια''. Τι να πει κανεις για τη...
Ο Υποκινητής (2006)
Παρόλο που είναι ακόμα μια χολυγουντιανή ληστεία με ομήρους στα πρότυπα της Σκυλίσιας Μέρας, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε οτι είναι καλοφτιαγμένη, με έξυπνο σενάριο και φυσικά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις παρουσίες των Ντάνζελ Ουάσινγκτον και Κλάιβ Όουεν και τη σκηνοθεσία του Σπάικ Λι που μας κάνει να προσπαθούμε να μαντέψουμε τι τελικά συμβαίνει σε όλη τη διάρκειά της ταινίας....