Εξαιρετικη σατιρα.Γελας βλεποντας ακομα και συνανθρωπους σου να πεθαινουν.Ο Κουτρας με τη συνδρομη των αξιων συνεργατων του πετυχε το στοχο του. Διαπιστωσα οτι υπαρχουν μερικα κοινα στοιχεια με την καινουρια ταινια του Τζιμ Τζαρμους οι Νεκροι δεν Πεθαινουν.Ισως ο Τζιμ ειχε δει το μουσακα του Κουτρα πριν γυρισει την ταινια του με τα ζομπι.Ολοι εξαιρετικοι
Τα "Δάκρυα του Ήλιου" είναι μια ταινία με ένα ανθρωπιστικό μήνυμα και μια ενδιαφέρουσα πρώτη ώρα, αλλά περιέχει πάρα πολλά κλισέ του Χόλιγουντ για να αξίζει κάτι παραπάνω. Η ταινία τολμά να δείξει τους αντάρτες της Νιγηρίας και τις ενέργειές τους, τα πράγματα που βλέπουμε στις ειδήσεις σε μέρη όπως η Λιβερία και το Σουδάν. Μας δίνει μια εικόνα για το πόσο απελπιστική είναι η κατάσταση...
Εμπόριο Λευκής Σαρκός (2007)
Συγκλονιστική ταινία...Σε καθηλώνει από την πρώτη στιγμή με τις ερμηνείες και την ωμότητα της άρρωστης κοινωνία μας....Θες να κλάψεις.. να ουρλιάξεις και να κάνεις κάτι και εσύ σε όλο αυτό το κακό που πλέον είναι ανεξέλεγκτο και μπορεί να είναι τόσο μα τόσο απλά ο φαινομενικά ήσυχος γείτονας σου η ενσάρκωση του χειρότερου εφιάλτη....