ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ...ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΟΥ.ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΙΛ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ .ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑΙΝΙΑ, ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ...ΚΑΝΑΜΕ ΤΑΙΝΙΑ. ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΕΠΙΕΙΚΩΣ !!!
Ο Λίαμ Νίσον στα 65 του συνεχίζει να κάνει ταινίες δράσης. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν χρειάζονται οι ταινίες δράσης, ηθοποιούς τέτοιας ηλικίας. Και μη μου πείτε ότι δεν σας φαίνεται παράξενο που ένας άντρας τέτοιας ηλικίας καταφέρνει να εξουδετερώσει τους πάντες... Η ταινία είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου γυρισμένη μέσα στα βαγόνια ενός τρένου, το σενάριο δεν μπορώ να πω πως είναι...
Πάρτα Όλα (2003)
Παίζουν αξιολογοι ηθοποιοί και νεοι ταλαντούχοι ηθοποιοι σε μια πολύ κακογουστη ταινία, ενος αγνώστου σκηνοθέτη , Στα πρώτα πέντε λεπτά διεκοψα το φίλμ να παίζει. Απαράδεκτο ολο το στήσιμο Γεμίσαμε απο σκηνοθετίσκους και συγγραφίσκους σαν τον παραπάνω που σκηνοθέτησε αυτή την ταινία!! Απορώ πραγματικά ποιος ήταν χορηγός αυτής της αθλιότητας