Είδα αυτήν την ταινία το '97 στο θέατρο. Παιζόταν μόλις μια εβδομάδα μετά τον Τιτανικό του Κάμερον. Θυμάμαι τα πλήθη που έτρεχαν να δουν τον Τιτανικό και μία σχεδόν άδεια αίθουσα όταν έπαιζε αυτή η ταινία. Αφού την είδα, σκέφτηκα πόσο ανισόρροπη είναι αυτή η δημιουργική πρωτοτυπία έναντι των μεγάλων blockbusters. Αργότερα κατάλαβα ότι τα blockbusters είναι για τις μάζες και ενδιαφέρουσες...
Εδώ μιλάμε με άλλη βάση. Ναι ακούγεται πολυπαιγμένο, ναι το σενάριο είναι γνωστό, ναι η ελληνική κρίση είναι touching - ακόμα και ο τίτλος κάτι μας θυμίζει. Αλλά είναι ο Μάινας που θα σώσει την κατάσταση, σε έναν (ίσως παραπάνω) πολύπλοκο ρόλο που αφηγείται την απόγνωση και την αγωνία ενός τελειωμένου επιχειρηματία που παλεύει να σωθεί από όλες τις δυστυχίες που τον κυνηγάνε. Προσωπικά...
Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες (2014)
Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...