Τολμώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών. Ο Αλ Πατσινο είναι μέσα στον ρόλο και όλη η υπόθεση έχει μια γλυκιά ανθρώπινη προσέγγιση, είναι αριστουργηματική η ενσυναίσθηση πολύ δυνατή και ο ανθρώπινος πόνος και η ανάγκη για διέξοδο Με συγκίνησε ιδιαίτερα και είναι από τις ταινίες που μπορώ να την δω πολλές φορές από άλλη οπτική γωνία αφού διαθέτει πολλές...
Σαν σενάριο εύστοχο. Σαν σκηνοθεσία εξίσου εύστοχη. Σαν πλοκή αρκετά αργή και πολύπλοκη δίχως να υπάρχει κρυφό νόημα κτλ. Θα προτιμούσα μια ηθοποιό με πιο τρομακτική όψη. Και άντρες ηθοποιούς που να ξεχωρίζω ποιος είναι ποιος. Μου βάλατε όλους τους ξανθούς με μούσια, δεν καταλάβαιναμε ποιος είναι ποιος. Κατά τα άλλα, ναι, είχε ωραία νοήματα, αλλά θα μπορούσαν να είχαν παρουσιαστεί...
Το Κάλεσμα (2013)
Αν και ποτέ δε μου άρεσαν τέτοια ψυχολογικά θρίλερ με πνεύματα κτλ, τη πρώτη φορά που το είδα στο σινεμά είχα μείνει άφωνος. Κάθε φορά που το βλέπω ξανά από τότε, μου κάνει εντύπωση κάθε φορά. Σκηνοθεσία, ήχος, σενάριο, όλα είναι τόσο προσεγμένα. Καμία σχέση με όλα τα υπόλοιπα εμπορικά θρίλερ-τρόμου