Το μονο που δεν ''κολλαει'' ειναι η μεταφραση του τιτλου...Ανοιξτε τα sub δυναμώστε το Vol στον ενισχυτή σας ,παρτε ποπ κορν και απολαύστε για 2,5 ωρες μια εξαιρετικη αστυνομικη περιπετεια με φοβερη ατμοσφαιρα και δεμενο σεναριο που κραταει αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι το τελος της ταινιας.Σκηνοθεσια του Κρίστιαν Γκούντεκαστ ( «Το Λονδίνο Επεσε» και «Ο Τιμωρός») Μου θυμισε λιγο Heat...
Κάθε sequel του Jarhead και χειρότερο. Αμερικανοί στρατιώτες στη Μέση Ανατολή ενάντια σε φανατικούς τζιχαντιστές. Τόσο πρωτότυπο. Σα να βλέπεις shoot-em up στον υπολογιστή, χωρίς να παίζεις εσύ. Ανύπαρκτο σενάριο, αδιάφοροι (και ίσως κακοί) πρωταγωνιστές, καμία σκηνοθεσία σε μια λαίλαπα πυροβολισμών και σκοτωμών χωρίς νόημα.
Η Μέρα της Επιστροφής Μου (2018)
Μου αρέσουν πολύ οι πρωταγωνιστές Colin Firth και Rachel Weisz έτσι κι αλλιώς. Ήταν ο λόγος που άρχισα να το βλέπω και (ως συνήθως) παίζουν καλά. Η ιστορία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα για έναν άντρα που θα ταξιδέψει μόνος του σε όλο τον κόσμο, είναι επίσης αρκετά ενδιαφέρουσα. Αλλά η σκηνοθεσία αυτής της ταινίας είναι λίγο κουραστική και λυπάμαι που το λέω. Σέρνεται λίγο. Δεν...