Φυσικά και πήρε το Όσκαρ καλύτερου μακιγιάζ γιατί ακόμα και τα πρόσωπα των πρωταγωνιστριών έπρεπε να δείχνουν τόσο ψεύτικα λαμπερά, όσο ψεύτικα λαμπερή είναι η πραγματική εικόνα των media και συγκεκριμένα του fox news στο οποίο η ταινία αναφέρεται. Η ταινία είναι μία μπούρδα, δεν θα την έλεγα καν ταινία, είναι περισσότερο ένα κακό ντοκιμαντέρ με ακριβούς πρωταγωνιστές, καλογυαλισμένα...
Κακή ταινία, κλασική φλατ άχαρη ερμηνεία από Κέβιν Κόστνερ και ένας κάκιστος Χαρλεστον ο οποίος είναι ο ηθοποιός "κάπου τον έχω ξαναδεί αυτόν, γνωστός είναι". Σκηνοθεσία για ύπνο με το ζόρι κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά 7 η ώρα το απόγευμα, πλοκή ανύπαρκτη χάνοντας σε αρκετά σημεία το κεντρικό νόημα της η οποία ήταν η ιστορία Μποντ και Κλαντ
Η Ελιά (2016)
Μοναδική,εξαιρετικη. Ιδιαιτερα για οσους έχουμε αναλογες εικόνες και παραστάσεις.Πόσο μαλιστα οταν στο κτημα μου υπαρχει αντιστοιχη ελια σε μέγεθος αλλά και παλαιοτητα και με γονεις με αντιστοιχες αποψεις με αυτες του παππου στο εργο.Για εμας,τα παιδια τους,ελπιζω πως διαφέρουμε απο τους αντιστοιχους του εργου....