Ακόμα μια ταινία που διαδραματίζεται στο Μεξικό με θέμα ναρκωτικά, βία και απαγωγές. Ντελ Τόρο και Χάγιεκ σίγουρα κρατάνε τη ταινία ενδιαφέρουσα. Ο Όλιβερ Στόουν έχει κάνει προσπάθεια αναμφισβήτητα, με την αναμενόμενη λόγω σεναρίου σκληρότητα, με ελαφρές υπερβολές αλλά το όνομα που κουβαλά δεν ανταποκρίνεται στο αποτέλεσμα. Γενικά, πολύ μέτρια
Νομίζω ότι αυτή η ταινία είναι απλά εντάξει. όχι κάτι θεαματικό και όχι το είδος που συνιστώ στους φίλους μου. Ήταν κάπως ενδιαφέρον και αν σας αρέσουν οι ταινίες τρόμου, πιθανότατα θα σας αρέσει. Συνολικά, η ιδέα ήταν μια ανάμειξη ταινιών τρόμου που έχουν ήδη γίνει (Ο Κύβος, Saw - αν και οι δύο ήταν καλύτερες από Το Μικρό Σπίτι στο Δάσος). Έχει μια sci-fi ατμόσφαιρα, αλλά ποτέ...
127 Ώρες (2010)
Αν ήταν ένα ντοκιμαντέρ 45 λεπτών, θα έλεγα εντάξει, να το δούμε. Όταν γίνεται όμως μία ταινία διάρκειας μιάμισης ώρας... Θα πρέπει να αστειεύεστε! Η ταινία ήταν υποψήφια για 5 Όσκαρ - αυτό είναι γελοίο. Μία κλασική ταινία επιβίωσης, με έναν πρωταγωνιστή, σε ένα στατικό σημείο για 45 λεπτά. Τουλάχιστον σε ταινίες όπως ο Ναυαγός υπήρχε μία σκηνοθεσία, μία εξέλιξη και μία βασική...