CLOSE AD
Sylvie OhayonΝαταλί Μπάιγ, Lyna Khoudri, Pascale Arbillot
Δραματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
6.0
Bouli LannersΑλμπέρ Ντιποντέλ, Μπουλί Λανέρς, Suzanne Clément
Αισθηματικές, Αστυνομικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
6.3
Francesca JosephΣτάνλει Τούτσι, Ρις Ίφανς, Χιου Μπόνεβιλ
Δραματικές, Κωμωδίες, Μουσική
5.9
Λευκός Οίκος: Η Πτώση (2013)
Η ταινία έχει μυριάδες προβλήματα. Το σκηνοθέτησε ο Roland Emmerich, ένας τύπος γνωστός για τις λιγότερο αστρικές ταινίες του με εφέ όπως το 2012 και το GODZILLA. Η ταινία έχει άσχημα CGI γενικά και των ελικοπτέρων συγκεκριμένα. Έχει βαθμολογία PG12 που σημαίνει ότι αν και βίαιη δεν είναι ρεαλιστικά βίαιη. Είναι υπερβολικά μεγάλη. Ο Channing Tatum, παρά το γεγονός ότι είναι μια... Κριτική από Φιλιππος στις 11/12/2022
Η Ληστεία του Αιώνα (2018)
Βλέποντας αυτή τη ταινία, αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι οτι η αστυνομία (σε όλον τον κόσμο) δεν επιτρέπει ποτέ να συμβεί μια ληστεία (ή οποιοδήποτε έγκλημα), αν γνωρίζει εκ των προτέρων οτι θα συμβεί. Κι αυτό γιατί σκοπός της είναι να αποτρέψει το έγκλημα και όχι να επιτρέψει να συμβεί ο έγκλημα για να έχει στοιχεία να συλλάβει τους εγκληματίες. Συγκεκριμένα σε αυτήν... Κριτική από Proteus στις 10/07/2020
Η Κληρονομιά του Μπορν (2012)
Ο Aaron Cross (Jeremy Renner), ένας γενετικά κατασκευασμένος πράκτορας, χρειάζεται περισσότερα φάρμακα για να συνεχίσει. Οι αξιωματούχοι της CIA φοβούνται ότι θα εκτεθούν στην κυβέρνηση και αποφασίζουν να σκοτώσουν όλους αυτούς τους πράκτορες και τους επιστήμονες που φτιάχνουν τα φάρμακα, για να μην μπορούν να μιλήσουν. Βασικά, πρόκειται για μια μεγάλη ταινία καταδίωξης και είναι... Κριτική από Ρουτίνος στις 24/06/2021
Η Ψυχή και το Σώμα (2017)
Ποιος θα πίστευε ότι οι σκηνές δύο ελαφιών, που κινούνται αργά μέσα από ένα χιονισμένο δάσος, θα μπορούσαν να είναι τόσο σημαντικές; Εκτός από τα όμορφα πλάνα της φύσης, υπάρχει ένα ιδιαίτερο νόημα σε αυτές, όταν αποδεικνύεται ότι και οι δύο πρωταγωνιστές ονειρεύονται οτι είναι ελάφια. Αυτή είναι η μαγεία του κινηματογράφου: να δίνει στις εικόνες ένα βαθύτερο συναισθηματικό νόημα... Κριτική από Κατερίνα στις 15/10/2020