Και ναι, αυτή πρέπει να είναι η καλύτερη ταινία του 2017. Έχει τα πάντα και τα έχει πολύ. Ακόμα κι αν δεν ξέρεις τις βραβεύσεις, το μυρίζεσαι οτι εδώ παίζεται κάτι μεγάλο. Εξαιρετικός όπως πάντα ο Γούντι Χάρελσον, πιθανόν να έπαιρνε κι εκείνος το Όσκαρ αν ο ρόλος του δε σταματούσε στη μέση της ταινίας. Ρεσιτάλ ερμηνείας και από τον Σαμ Ρόκγουελ που απέσπασε το πρώτο όσκαρ της...
Αν και ποτέ δε μου άρεσαν τέτοια ψυχολογικά θρίλερ με πνεύματα κτλ, τη πρώτη φορά που το είδα στο σινεμά είχα μείνει άφωνος. Κάθε φορά που το βλέπω ξανά από τότε, μου κάνει εντύπωση κάθε φορά. Σκηνοθεσία, ήχος, σενάριο, όλα είναι τόσο προσεγμένα. Καμία σχέση με όλα τα υπόλοιπα εμπορικά θρίλερ-τρόμου
Jurassic World: Το Βασίλειο Έπεσε (2018)
Αν κάποιος έχει δει το jurassic park του 1993 δεν χρειάζεται να δει κανένα από τα υπόλοιπα για τον απλούστατο λόγο πως κάθε sequel είναι χειρότερο από το προηγούμενο. Το Βασίλειο Έπεσε είναι το τελευταίο της σειράς και φυσικά το χειρότερο. Η ιστορία επαναλαμβάνεται, οι δεινόσαυροι τρώνε τους κακούς και οι καλοί επιβιώνουν, απλά αλλάζουν οι χαρακτήρες. Ούτε μπορούμε να πούμε πώς...