Μία ιστορία για μία αποστολή των βρετανών στη Νορβηγία κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Μια χαμηλού budget παραγωγή χωρίς γνωστούς ηθοποιούς εκτός από το Sean Bean, χωρίς ιδιαίτερα οπτικά εφέ προορισμένη μάλλον για οικιακή τηλεθέαση. Θα περιμέναμε κάτι καλύτερο για μία ταινία που ασχολείται με ένα τόσο σοβαρό θέμα και καθότι έχει γυριστεί το 2011. Αν δεν είστε μανιώδης οπαδός των πολεμικών...
καταπληκτική ταινία και πολύ βαθύ νόημα,την προτείνω ανεπιφύλακτα,διαφορες ανατροπές και ωραία πλοκη,συγχαρητήρια στους παραγωγους και στην ταινιομανια που προσφερει δωρεάν και τέλεια προβολή,θα ήθελα πάρα πολύ να δω και ένα 2ο μέρος για να μάθω και άλλα γεγονότα που έγιναν μετά
Η Σιωπηλή Επανάσταση (2018)
Ταινία με ουσιαστικά μηνύματα ,που αγγίζουν την ψυχη του ανθρώπου διαχρονικά επίκαιρα , με έντονη συναισθηματική εναλλαγή της αλήθειας του φόβου της αδικίας της επιβίωσης κλπ.και των ανθρωπινών σχέσεων . Καταπληκτική η σκηνοθεσία γρήγορη εξέλιξη και πλοκή, κουστουμιά της εποχής τέλεια και φυσικά φανταστική οι ηθοποιοί που ενσάρκωναν τους ρόλους