Υπέροχη ταινία. Η καλύτερη της τελευταίας 25ετίας! Από σύλληψη, παίξιμο, σενάριο, ένα θαύμα! Σε κάνει και γελάς, αλλά συγχρόνως σε συγκινεί τόσο γλυκά... Τέτοιες ταινίες σπανίζουν! Η δε μουσική του ανεπανάληπτη. Η συνεργασία Πιοβάνι - Μπενίνι έκανε το θαύμα της! Θα την έχω δει πάνω από δέκα φορές!
Δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο σκηνοθέτης με αυτήν την ταινία, γιατί τίποτα δεν φτάνει στο τέλος του. Το θέμα και η ιδέα είναι καλά, ωστόσο δεν μου άρεσε ο τρόπος με τον οποίο η ιστορία αναπτύσσεται: οι χαρακτήρες δεν είναι καλά οριοθετημένοι και τα συμπεράσματα ασαφή. Η σχέση της Emma Thompson και του αγοριού που πάσχει από λευχαιμία είναι κι αυτή ασαφής, όπως φαίνεται να είναι...
Επίθεση στην Γουόλ Στριτ (2013)
Οι καθημερινές συνήθειες του κεντρικού χαρακτήρα και οι αντιθέσεις μαζί με την ειρωνεία των όπλων εναντίον της Wall Street φαίνεται να κάνουν την ταινία αποτελεσματική. Οι χαρακτήρες, δεν απαιτείται να κάνουν τίποτα που δεν μπορούν να χειριστούν οι σχετικά μέτριοι ηθοποιοί, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για την έλλειψη μεγάλων ονομάτων. Αντ' αυτού, βοηθά στο να διατηρείται...