Μετα δυσκολίας μπορώ να χαρακτηρίσω την ταινία οικογενειακή, αφού το σενάριο πείθει ηλικίες με μονοψήφιο νούμερο. Ούτε και ο προφανής συμβολισμός της κούκλας πείθει. Προφανώς στην Αμερική το μοτίβο δουλεύει, αφού πληρώθηκαν τόσα μεγάλα ονόματα για να συμμετέχουν. Θα την έβλεπα μόνο παραμονή Χριστουγέννων το μεσημέρι με τη μικρή μου κόρη στα πρόθυρα ύπνου. Τίποτα παραπάνω
Είναι μια εξαιρετική ταινία με άριστο σενάριο και εκτέλεση! Καταφέρνει να αγγίξει την καρδιά και να συγκινήσει επανειλημμένα! Παρουσιάζει σπουδαία νοήματα με αριστοτεχνικό τρόπο! Είναι μια υπέροχη ταινία! Η ένωση του ζευγαριού ενώπιον του Χριστού είναι μια πανέμορφη σκηνή όπως και η λύτρωση του ληστή, που βεβαιώνει την ελπίδα, που έφερε η Ανάσταση του Χριστού για όλο τον κόσμο!...
Στα Όρια (2006)
Ειναι μια απο τις ταινιες η οποια απο την αρχη μεχρι και το τελος κρατα τον θεατη σε αγωνια.Παραλληλα ομως θα μπορουσα να πω πως διατηρει και μια μικρη δοση παθους.Με λιγα λογια,παρακολουθειται ευχαριστα,χωρις να περιεχει σκηνες πορνο και βιας.Βασικα,για να πω την αληθεια,σε εμενα μου αρεσε τοσο πολυ που μολις την πρωτοειδα στην τηλεοραση,αμεσως την επομενη ημερα ετρεξα να την αγορασω...