Δεν ξέρω αν είστε φαν της Γιόχανσον, αλλά εμένα δε με έπεισε ούτε μια στιγμή. Ακατάλληλη η επιλογή της, χρειαζόταν μια άλλη πρωταγωνίστρια με καλύτερη παρουσία, που να γεμίζει τον "χώρο". Πολύ μικρός ο ρόλος του Φρίμαν επίσης. Κατά τα άλλα ο Μπεσόν ξέφυγε τελειώς σεναριακά, ειδικά προς το τέλος σε μακρινά μονοπάτια της επιστήμης, αλλά και κατά την υπόλοιπη ταινία με πολύ αίμα. Μια...
Ο Vadim Perelman επαναφέρει τη χαρά να βλέπουμε ταινίες στο σαλόνι μας. Μετά από το παλιό αλλά υπέροχο «Σπίτι από άμμο και ομίχλη», επέστρεψε ξανά με ένα ακόμη αριστούργημα. Η σκηνοθεσία, η ηθοποιία και η αφήγηση είναι στο υψηλότερο σημείο του σύγχρονου ποιοτικού κινηματογράφου. Προφανώς απολαμβάνει να κάνει ταινίες για τους Πέρσες και την πλούσια και όμορφη γλώσσα και τον πολιτισμό...
Στα Όρια του Αύριο (2014)
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...