Ο συγγραφέας-σκηνοθέτης Σαντιάγκο Μίτερ συνεχίζει να επιδεικνύει έντονο ενδιαφέρον για την πολιτική, μετά το εντυπωσιακό πρώτο του δημιούργημα, The Student, για τις φοιτητικές εκλογές στο Μπουένος Άιρες και το Paulina, για την πολιτική αφύπνιση μιας γυναίκας στην ύπαιθρο. Αλλά ο ατυχής χρόνος δεν είναι το μόνο προβληματικό θέμα με την ταινία, η οποία δεν καταφέρνει ποτέ να διατυπώσει...
Μόλις τέλειωσε η ταινία, αποφάσισα να της δώσω μια φρικτή κριτική. Ήταν βλακώδης, σχεδόν απαράδεκτη. Οι ατάκες ήταν τόσο αδιάφορες, η ηθοποιία φρικτή ... Λατρεύω τον Όουεν Γουίλσον και τον Βινς Βον , αλλά αυτό ήταν απλώς οδυνηρό να το παρακολουθήσω. Η πλοκή ήταν γελοία προβλέψιμη. Δεν υπήρχε σχεδόν καμία «σύγκρουση» ή ανατροπή. Κακή παραγωγή ... πολλά μεγάλα ονόματα στην ταινία...
Μανκ (2020)
Το Χόλιγουντ αρέσκεται να απεικονίζει το Χόλιγουντ ως τη ναρκισσιστική πόλη που είναι και έτσι από καιρό σε καιρό εμφανίζονται αυτές οι υψηλού προϋπολογισμού, μεγαλειώδεις παραγωγές που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να εξηγούν τον τόπο καταγωγής τους. Το Mank είναι μια ασπρόμαυρη ωδή στην εποχή του Χόλιγουντ της δεκαετίας του '30, όλα τυλιγμένα γύρω από έναν πυρήνα θεωρίας συνωμοσίας....