Λοιπον, η ταινία δεν μου αρεσε καθόλου! Δεν θελω να γίνω κακος αλλά αρχικά ας ξεκινήσουμε από τον κάμερα μαν..φίλε επιληψία έχεις ; Δεύτερον, η σκηνοθεσία απαίσια από την μια σκηνή στην άλλη χωρίς νοημα. Τρίτον, περίμενα 2 ωρες μέχρι να αποκτήσει λιγο νοημα (τελικά δεν απέκτησε ποτε)
Όποιος έχει δει το 1, η ταινία "Βασικό Ένστικτο 2:Εθισμός στον Κίνδυνο" θα του φανεί μέτρια, διότι η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, το 2 είναι στην πραγματικότητα μία καλή που αξίζει κάποιος να δει. Το καλύτερο σημείο της είναι τα τελευταία 20 λεπτά, όπου οι εκπλήξεις-ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. Το τέλος της ταινίας διφορούμενο και ευφυές!
Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι (2016)
Μία από τα ίδια. Μία ομάδα παραταιρον τυχοδιωκτών ενώνεται για να προστατεύσει τους κατοίκους ενός χωριού από έναν πλούσιο κακοποιό γαιοκτήμονα. Αμφιβάλλω αν υπήρχανε μαύροι καουμπόιδες αυτή την εποχή, πάντως ο ρόλος αυτός δεν πάει καθόλου στον Denzel Washington. Και μάλλον το ίδιο πρέπει να πω για τον Ethan Hawke. Ο chris pratt ωστόσο νομίζω ότι έκανε καλή εμφάνιση. Πέρα από τους...