Το Everybody Knows προκαλεί ορισμένα σύγχρονα ηθικά διλήμματα που διαδραματίζονται σε μελοδραματικές σχέσεις που περιπλέκονται από τον αμφισβητούμενο δεσμό εμπιστοσύνης μεταξύ συζύγων και εραστών. Αυτή η ταινία είναι άλλη μια τέλεια προσθήκη στο βιογραφικό του Πέρση σκηνοθέτη Asghar Farhadi, καθώς προσεγγίζει τη διεθνή αναγνώριση γράφοντας και σκηνοθετώντας μια πολυπολιτισμική ταινία...
Έπειτα από μια όχι εντελώς απαραίτητη ιστορία που εξηγούσε το μουστάκι του Πουαρό και 2 μεγάλες σκηνές σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης και στις πυραμίδες, επιτέλους καταλήγει στο δια ταύτα - ο επιθεωρητής Πουαρό ερευνά τη δολοφονία. Εδώ αρχίζουμε πραγματικά να προσέχουμε και η διασκέδαση ξεκινά. Τα μυστήρια μαζεύονται σωστά από τον Branagh, ο οποίος έχει μερικές νέες ενδιαφέρουσες...
Στα Όρια του Αύριο (2014)
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...