Red Sparrow
Αφού υπομένει τη σαδιστική, διεστραμμένη διαδικασία εκπαίδευσης, αναδύεται ως το πιο επικίνδυνο «Σπουργίτι» που έχει βγάλει ποτέ η υπηρεσία. Η Ντομίνικα, πλέον, θα πρέπει να συμφιλιώσει τον παλιό εαυτό της, με τη δύναμη που κατέχει τώρα, την ίδια ώρα που η ζωή της και όλοι αυτοί που αγαπά βρίσκονται σε κίνδυνο, συμπεριλαμβανομένου κι ενός πράκτορα της CIA που προσπαθεί να την πείσει πως είναι ο μόνος τον οποίο μπορεί να εμπιστευτεί.
Κριτικη ταινιας απο τους επισκεπτες
Δον Κιχώτης, 09/11/2020
Το Κόκκινο Σπουργίτι δεν είναι αυτό που φαίνεται και αυτό είναι πραγματικά καλό. Επανενωμένη με τον σκηνοθέτη Φράνσις Λόρενς, η Τζένιφερ Λόρενς φέρνει την πρωταρχική δύναμη σε αυτό το κρύο και σκληρό θρίλερ. Δεν είναι μια ταινία δράσης, καθώς δεν έχει σχεδόν καμία ροή δράσης, αλλά είναι ένα έξυπνο και μελετημένο πολιτικό δράμα. Είναι μία από αυτές τις λίγες ενδιαφέρουσες περιπτώσεις όπου δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πρωταγωνιστή και η Τζένιφερ αποδεικνύει ένας μπαλαντέρ εδώ. Ωστόσο, η χημεία δεν είναι εκεί, είναι δύσκολο να πειστείτε για τον ρομαντισμό της Lawrence και του Edgerton. Και ενοχλεί λίγο ότι όλοι οι Ρώσοι παίζονται από Αμερικανούς (δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν αξιοπρεπείς Ρώσοι ηθοποιοί).
Το Κόκκινο Σπουργίτι βρίκσκεται κάπου ανάμεσα στις ταινίες κατασκοπείας της δεκαετίας του '60 και της δεκαετίας του '70 τύπου James Bond. Εάν είστε πουριτανός που μισεί το ανδρικό και γυναικείο γυμνό, τότε καλύτερα να μείνετε στο Nickelodeon. Και αν είστε Ρώσος που μισεί τον τρόπο με τον οποίο αυτή η ταινία απεικονίζει την χρεοκοπία της σύγχρονης Ρωσίας, τότε δείτε το "Θωρηκτό Ποτέμκιμ"!