Ο σκηνοθέτης Budreau κάνει μια πολύ ασυνήθιστη προσέγγιση στο θρίλερ της ομηρίας κάνοντας μια ταινία που δεν είναι πραγματικά τόσο συναρπαστική. Δε μοιάζει με το Σκυλίσια Μέρα με τον Αλ Πατσίνο, αλλά περισσότερο σε μια μελέτη χαρακτήρα του οποίου το έγκλημα κατέληξε να αλλάξει όχι μόνο την κατανόηση της εγκληματικής ομηρίας, αλλά και της σύγχρονης λαϊκής γλώσσας. Ο καθένας ξέρει...
Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι πρόκειται για μια πολύ καλή ταινία και ένα πολύ καλό σενάριο. Ο ρόλος ταιριάζει στον Ράσελ Κρόου, που υποδύεται έναν φιλήσυχο καθηγητή που προσπαθεί (και καταφέρνει τελικά) να γίνει επιτυχημένος κακοποιός, από τη πρώτη του κιόλας απόπειρα! Κάτω από αυτή την οπτική, μπορούμε να πούμε οτι η ταινία δεν είναι ρεαλιστική - ή μάλλον είναι τόσο ρεαλιστική, όσο...
Βόμβα (2019)
Φυσικά και πήρε το Όσκαρ καλύτερου μακιγιάζ γιατί ακόμα και τα πρόσωπα των πρωταγωνιστριών έπρεπε να δείχνουν τόσο ψεύτικα λαμπερά, όσο ψεύτικα λαμπερή είναι η πραγματική εικόνα των media και συγκεκριμένα του fox news στο οποίο η ταινία αναφέρεται. Η ταινία είναι μία μπούρδα, δεν θα την έλεγα καν ταινία, είναι περισσότερο ένα κακό ντοκιμαντέρ με ακριβούς πρωταγωνιστές, καλογυαλισμένα...