Είδα αυτήν την ταινία το '97 στο θέατρο. Παιζόταν μόλις μια εβδομάδα μετά τον Τιτανικό του Κάμερον. Θυμάμαι τα πλήθη που έτρεχαν να δουν τον Τιτανικό και μία σχεδόν άδεια αίθουσα όταν έπαιζε αυτή η ταινία. Αφού την είδα, σκέφτηκα πόσο ανισόρροπη είναι αυτή η δημιουργική πρωτοτυπία έναντι των μεγάλων blockbusters. Αργότερα κατάλαβα ότι τα blockbusters είναι για τις μάζες και ενδιαφέρουσες...
Ο Vadim Perelman επαναφέρει τη χαρά να βλέπουμε ταινίες στο σαλόνι μας. Μετά από το παλιό αλλά υπέροχο «Σπίτι από άμμο και ομίχλη», επέστρεψε ξανά με ένα ακόμη αριστούργημα. Η σκηνοθεσία, η ηθοποιία και η αφήγηση είναι στο υψηλότερο σημείο του σύγχρονου ποιοτικού κινηματογράφου. Προφανώς απολαμβάνει να κάνει ταινίες για τους Πέρσες και την πλούσια και όμορφη γλώσσα και τον πολιτισμό...
Ο Μεσάζοντας (2022)
Ο Liam Neeson επιστρέφει στο "Ο Μεσάζοντας" και συνεχίζει την πρόσφατη παράδοση για ρόλους προσανατολισμένους στη δράση. Η ταινία έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση, αλλά αφού πέρασαν τα πρώτα 30 λεπτά της ταινίας στήνοντας τους χαρακτήρες και το σενάριο. ξεφεύγει γρήγορα από το θέμα και ακολουθεί έναν πολύ ασφαλή αλλά και αντικρουόμενο δρόμο προς το τέλος. Ένα γεγονός που μας απογοητεύει...