Καλή. Καλή η Κέιτ Γουίνσλετ, καλός ο Μπρόλιν, συγκινητική η ιστορία και πολύ ρομαντική μπορώ να πω, ρεαλιστικό το τέλος επίσης. "Κλειστό" το σενάριο, διαδραματίζεται το μεγαλύτερο μέρος του μέσα σ ένα σπίτι, και βασίζεται στο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Η Γουίνσλετ προσπαθήσει να ισορροπήσει τους ρόλους μητέρα-γυναίκα, ο Μπρόλιν να ισορροπήσει το "καλό παιδί"-κατάδικος....
Ο Μάκης Παπαδημητρίου είναι πολύ καλός εδώ και ομολογουμένως του πάει ο ρόλος (και φυσιογνωμικά) αυτός. Άλλωστε, αυτός κρατά την ταινία μόνος του στα χέρια του, οι υπόλοιποι είναι απλά κομπάρσοι. Η ιστορία είναι πολύ ενδιαφέρουσα, όσο και το τέλος (πράγμα σπάνιο, αλλά ποιός δεν θα θελε να μάθει τι απέγιναν οι δύο πρωταγωνιστές) αλλά υπάρχουν υπερβολές. Υπάρχει πολύ γυμνό (άχρηστο)...
Ράγκναροκ (2020)
Σχεδόν όλα τα σκανδιναβικά Noir έχουν κάποιο είδος βιομηχανίας / εργοστασίου ως μέρος της ιστορίας τους. Το εργοστάσιο είναι ακόμα ένα μικρό πιόνι σε ολόκληρο το setup. Η νορβηγική μυθολογία απεικονίζεται με μάλλον αρκετά ακριβή τρόπο. Ο πρωταγωνιστής είναι ένας γήινος, ευάλωτος αλλά προικισμένος έφηβος και προχωρά στη σειρά με μεγάλη ηρεμία. Ποτέ δεν αισθάνεστε απογοητευμένοι με...