CLOSE AD
Alexandra LeclèreDidier Bourdon, Βαλερί Μπονετόν, Ιζαμπέλ Καρέ
Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
5.5
Igor GotesmanPierre Niney, François Civil, Pascal Demolon
Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες, Νεανικές
6.2
Stéphane BrizéJudith Chemla, Ζαν-Πιερ Νταρουσέν, Γιολάντε Μορώ
Αισθηματικές, Δραματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος
6.3
Alexandra LeclèreΚαρίν Βιάρ, Didier Bourdon, Βαλερί Μπονετόν
5.2
François FavratΛοράν Λαφίτ, Μελανί Λοράν, Audrey Dana
6.6
Alice WinocourΒίνσεντ Λίντον, Soko, Κιάρα Μαστρογιάννι
Δραματικές, Εποχής, Ευρωπαικός Κινηματογράφος
6.1
Jean-Pierre AmérisΜπενουά Πελβούρντ, Ιζαμπέλ Καρέ, Lorella Cravotta
Αισθηματικές, Ευρωπαικός Κινηματογράφος, Κωμωδίες
6.8
Dune (2021)
Το Dune του 2021 είναι μια ωραία ταινία. Φαίνεται καταπληκτικό, όπως θα περίμενε κανείς αυτές τις μέρες. Το casting - και η υποκριτική - είναι εξαιρετικά. Και το σενάριο/διασκευή είναι πρώτης τάξεως. Τα παιχνίδια δύναμης που αποτελούν τη βάση της κύριας πλοκής είναι ξεκάθαρα και προφανή, η αλληλεπίδραση της δυναμικής των χαρακτήρων είναι σταθερή, τα λεπτά σημεία της ιστορίας εμφανίζονται,... Κριτική από Carousel στις 21/02/2022
Δέκα Δολοφόνοι για τον Ντετέκτιβ Μάρλοου (1975)
Το Δεκα Δολοφονοι για τον Ντετεκτιβ Μαρλοου είναι μια μεγάλη γιορτή της απόλυτης πρωτοτυπίας του Ρόμπερτ Μίτσαμ. Αναγγέλλει επίσης την άφιξη του Ντικ Ρίτσαρντς ως υποσχόμενου νέου αμερικανικού σκηνοθέτη. Την ημέρα που το είδα, βρήκα τον εαυτό μου να περιγράφει ατάκες από σκηνές σε φίλους Είναι πράγματι, η πιο υποβλητική από όλες τις αστυνομικές ταινίες που γυρίστηκαν αυτή την εποχή... Κριτική από William στις 05/12/2016
Κατ' Οίκον Απειλή (2014)
Είμαι αρκετά σίγουρος ότι δεν είναι αυτό που περίμεναν οι θεατές, αλλά οι κακές αποφάσεις που οδήγησαν στην τελική μοίρα των χαρακτήρων ήταν κωμικές. Ξέρω ότι υποτίθεται ότι πρόκειται για μια ταινία αγωνίας, αλλά η πλοκή και το τέλος δεν έχουν καμία έκπληξη, αντίθετα θα έλεγα οτι είναι και λίγο απογοητευτικά. Όλα ήταν τόσο προβλέψιμα. Η ηθοποιία ήταν εντάξει (αν και το καστ ήταν... Κριτική από ΑΛΕΞ στις 03/08/2020
Μετά τον Γιανγκ (2021)
Είναι όλοι εκτός από το κοριτσάκι ρομπότ; Ο Colin Farrell και η Jodie Turner-Smith έχουν μηδενική χημεία ή στοιχεία ουσιαστικής σχέσης. Δεν φαίνονται σαν γονείς. Φαίνονται σαν ρομπότ φροντιστές, όπως στο Raised by Wolves. Τα στοιχεία Sci-Fi είναι... χαζά. Όπως η εντελώς άσκοπη σκηνή του Farrell που προσπαθεί να μαντέψει τη σωστή σειρά λέξεων εντολής σε μια τεχνητή νοημοσύνη σε έναν... Κριτική από Alexander στις 24/10/2022